سئو چیست ؟ – سئو چیست و چه کاربردی دارد-بهینه سازی موتور های جست و جو یا سئو چیست-اهمیت سئو چیست-سئو وب چیست-سئو سایت چیست- اموزش سئو چیست-سئو وب سایت چیه-سئو چه کاربردی داره ؟- seo سایت چیست-seo چیست-درباره سئو چیست-سئو کردن سایت چیست – سئو آنلاین چیست – بهینه سازی موتورهای جستجو seo – آموزش بهینه سازی موتورهای جستجو – انجام سئو چیست – سئو 2022 چیست – سئو جدید چیست

سئو چیست ؟ | سئو داخلی یا سئو خارجی  ا همیت  سئو در صفحات وب

سئو و بهینه سازی سایت seo

سئو چیست ؟ – سئو چیست و چه کاربردی دارد-بهینه سازی موتور های جست و جو یا سئو چیست-اهمیت سئو چیست-سئو وب چیست-سئو سایت چیست- اموزش سئو چیست-سئو وب سایت چیه-سئو چه کاربردی داره ؟- seo سایت چیست-seo چیست

سئو چیست؟ – سئو سایت به زبان ساده چیست و چه اهمیتی دارد 2022 – درباره سئو چیست-سئو کردن سایت چیست – سئو آنلاین چیست – بهینه سازی موتورهای جستجو seo – آموزش بهینه سازی موتورهای جستجو – انجام سئو چیست – سئو 2022 چیست – سئو جدید چیست
 

دوستان گلم در ابتدای باید بهتون بگم  سئو یا بهینه سازی یک امر کاملا  تخصصیه که به تولید محتوای متنی ، گرافیکی و رعایت یکسری از اصول و استاندارهایی در هر صفحه از وب سایت نیاز دارد.

از سئو برای بهینه سازی صفحه وب سایت استفاده میشود که نیاز به هیچگونه کدنویسی نداره و تنها با مهارت و عمل هایی همچون انالیز وب سایت  ، استفاده محتوا یونیک(درجه یک ، یکتا) ، انالیز رقبا و تجزیه ، تحلیل هندل می شود ، خب حالا ممکنه ی سوال پیش بیاد که بهینه سازی چیه و به چه دردی میخوره؟الان با یه مثال ساده این مسئله رو براتون جا میندازم .

زمانی که ما برای رفع نیاز یا پاسخ به سوالات در ذهن خود سرچ میکنیم لینک های 1 تا نهایتا پنجم گوگل رو باز میکنیم و به بقیه لینک ها توجهی نمیکنیم اینجاست که افراد خودشون رو با استفاده از بهینه سازی یا سئو سایت به صفحات و لینک های اول گوگل نزدیک میکنند تا بتوانند محصول یا خدمات خود را به شما بفروشند یا ارائه دهند .

اگر بخواهیم سئو سایت را در قالب یک جمله کامل اما در این حال ساده تعریف کنیم می گوییم سئو به مجموعه اقداماتی گفته میشود که به موجب بهینه سازی و دیده شدن سایت در دنیای وب در شاخه های مختلف کاری انجام می شود . در ادامه به صورت تخصصی تری با بخش ها و سرفصل های ذکر شده بیشتر آشنا خواهیم شد. 

  • تولید محتوا  متنی 
  • تولید محتوای گرافیکی 
  • سئو درون صفحه سئو داخلی 
  • سئو درون صفحه  
  • سئو بیرون صفحه  
  • سئو کلاه سفید  
  • سئو کلاه سیاه 
  • ابزار های سئو سایت 
  • تعرفه ، هزینه و قیمت سئو سایت 

اهمیت و کاربرد سئو در صفحات وب

سئو سایت تنها عامل دیده شدن و شکوفایی کسب و کار شما در گوگل میباشد یه نکته ای رو باید خدمت تون از اهمیت و کاربرد سئو در دنیای وب عرض کنم که شما اگر بهترین و کامل ترین سایت دنیا رو برای کاربران طراحی و دولوپ(توسعه) کنی اگر سایت سئو نداشته باشه فایده نداره ، چون ما هدف مون از طراحی سایت دیده شدن و مورد استفاده قرار گرفتن کاربر هست در صورتی که کاربر سایت رو نبینه ونتونه استفاده کنه  ، سایت ما عملا کاربرد ندارد و گوگل به آن اهمیت نخواهد داد پس باید مبحث سئو سایت رو به شدت جدی بگیریم . سئو در عبارت انگلیسی مخفف عبارت سرچ انجین اپتیمایزیشن هست . 

سئو و بهینه سازی سایت seo

تاثیر تولید محتوای متنی در سئو چیست 

روزانه هزاران ربات یا خزنده از طرف گوگل مامور به خواندن متن سایت شما هستند که روی سایت شما میخزند و محتوای شما را برسی می کنند .چنانچه با محتوای کپی و بی کیفیت مواجه بشوند برای سایت شما امتیاز منفی تلقی می شود. به جرات میتونم بهتون بگم که مهم ترین عامل سئو و بهینه سازی سایت تولید محتوای متنی می باشد.

یک محتوای درجه یک و یونیک میتونه جایگاه لینک سایت رو تا 180 درجه تغیر بده. خب حالا سوال اینجاست که چجوری ما میتونیم به یک محتوای درجه یک دست پیدا کنیم ؟ طبق همون ضرب المثل قدیمی که میگه هرکسی را بحر کاری ساختند باید بهتون بگم که شما نیازمند به یک نیروی تولید محتوا متنی هستید که بتونه برای شما با سر تیتر های متفاوت محتوا تولید و اپدیت کنه . با اینکه تولید محتوا یه امر کاملا تخصصیه اما افراد عادی هم میتوانند با رعایت یک سری از اصول و استانداردها ، محتوای مناسب تولید کنند.

سئو چیست؟ – سئو سایت به زبان ساده چیست و چه اهمیتی دارد 2022 – درباره سئو چیست-سئو کردن سایت چیست – سئو آنلاین چیست – بهینه سازی موتورهای جستجو seo – آموزش بهینه سازی موتورهای جستجو – انجام سئو چیست – سئو 2022 چیست – سئو جدید چیست
 

نقش تولید محتوای گرافیکی در سئو سایت چیست 

تولید محتوای گرافیکی از عوامل دیگر سئو سایت میباشد. خزنده های گوگل که هرروز روی سایت ما کرول (خزیدن) میکنند تنها  میتوانند محتوای متنی را مورد برسی قرار دهند و قادر به برسی و دیدن عکس ها و دیزاین سایت ندارند.

خب حالا یه سوالی پیش میاد که اگه ربات های گوگل نمیتوانند سایت رو از لحاظ دیزان و گرافیک برسی کنند پس چه دلیلی داره که ما گرافیک سایت اهمیت بدیم؟اینجاست که من میگم جون صبر کن تا از ریشه هاش برات بگم ، خب اجازه بدید خودمون رو جای کاربری که وارد سایت بزاریم.

زمانی که ما وارد یک سایت میشویم اولین چیزی که به چشم ما میخوره و باعث جذب ما میشه گرافیک و دیزاین سایت هست ،اگر سایت گرافیک جذابی داشته باشی باعث میشه دقایقی ما رو مات و مبهوت خودش کنه اما اگر سایت از گرافیک جالبی برخوردار نباشه در همون ابتدا کاربر رو نیمتونه جذب کنه و در نهایت از سایت خارج میشه .

ما در سئو سایت یه اصطلاحی داریم به اسم بانسریت یا نرخ پرش که شامل قانون 30 ثانیه ، 60 ثانیه و در نهایت 90 ثانیه میباشد. میاد کاربری رو که وارد سایت میشود را برسی میکنه ، اگر کاربر در عرض 30  ثانیه از سایت خارج بشه یعنی سایت نتونسته نیاز کاربر را برآورده کنه بنابر این نرخ پرش افزایش پیدا میکنه و باعث تلقی شدن امتیاز منفی می شود.

اگر کاربر در عرض 60 ثانیه از سایت خارج بشه ، نرخ پرش تغییر  نمیکند و پنجاه ، پنجاه میشود.اگر کاربر در عرض 90 ثانیه یا بیشتر از سایت خارج بشه باعث میشود نرخ پرش کاهش پیدا کند و امتیاز مثبت برای سایت تلقی شود.برای تولید محتوای گرافیکی به یک گرافیست کار ماهر نیاز دارید که بتواند برا شما بنر گرافیکی ، لوگو ، ویدئو، طراحی کند . از ابزار های گرافیکی میتوان به فتوشاپ ، کرل ، ایلوستریتور ، پریمر ، انیمیت و …. اشاره کرد.       

سئو و بهینه سازی سایت seo

سئو داخلی on page seo چیست ؟

سئو داخلی یا سئو on page چیست و به چه درد ما میخوره؟ خب همونطور که به شما قبل تر توضیح دادم سئو مشخصه ها و تکنیک های بسیار زیادی داره که در صورت رعایت اون قاعده و قانون باعث میشه که سایت شما در نتایج جست و جو در رتبه های بالاتری قرار بگیره و کاربر بیشتری را جذب کند . کلا سئو کردن سایت توی دو تا دسته قرار میگیره که یکی از این دسته های مهم سئو داخلی میباشد که بسیار در بهینه سازی سایت تاثیر دارد.در ادامه بیشتر با المان های سئو داخلی آشنا خواهیم شد.

1-محتوای متنی یونیک و درجه یک

اول از همه باید بگم که از مهم ترین و موثر ترین عوامل سئو داخلی یا سئو on page داشتن یک محتوای یونیک یا جذاب می باشد . یک محتوای متنی یونیک و جذاب باید طوری با آب و تاب در مورد یک موضوع  توضیح بده که وقتی کاربر شروع به خواندن اون محتوا میکنه چشمانش به محتوا دوخته بشه و باعث بشه که صورت ناخواسته محتوای متنی ما رو تا آخر دنبال کنه و حتی اون صفحه رو به دوستان و اطرافیان پیشنهاد بده. فقط ببینید که چقدر دارم روی محتوای متنی تاکید میکنم هاا اینم مورد رو سفت نچسبید کلاه گشادی سرتون رفته. 

2-سرعت لود یا بارگذاری سایت 

سرعت لود یا بارگذاری سایت از عواملی است که باید به آن به شدت توجه کرد ، چونکه کاربر بعد از ورود توقع دارد که بلافاصله محتوای سایت را مشاهده کند در غیر این صورت از سایت خارج می شود و باعث بالا رفتن نرخ پرش می شود در نهایت برای اون صفحه امتیاز منفی تلقی می شود .

برای اینکه کاربر برای مشاهده محتوای سایت زیاد منتظر نماند میتوانیم از لود تنبل در صفحه استفاده کنیم که بلافاصله پس از ورود کاربر لود تنبل را نمایش دهد تا بتواند در این زمان کوتاه اطلاعات را بارگیری کند و به صورت آنی تحویل کاربر دهد. 

3-لینک داخلی و لینک خارجی در سئو چیست ؟

بحث لینک دهی از جذاب ترین بحث های سئو هست که به دوتا دسته لینک داخلی و لینک خارجی تقسیم می شود . لینک داخلی به این صورت هست که شما کلمات مهم در صفحه سایت تون رو به صفحات مرتبط لینک یا پیوند میزنید به طور مثال اگر می خواهید در صفحه سایت تون از یک موضوع مهم صحبت کنید اما نمیخواهید که خیلی عمیق به اون موضوع بپردازید میتوانید یک محتوای مختصر و خلاصه شده در صفحه بارگذاری کنید و کلمه کلیدی همان پاراگراف را به صفحه ای لینک یا پیوند کنید که دربارهی آن موضوع توضیح داده شده است .کلماتی در لینک دهی موثر هستند که کامل و طولانی باشند.

لینک خارجی به لینکی گفته می شود که ما از سایت خود به سایتی دیگر که دامنه ای متفاوت دارد لینک یا پیوند بزنیم.اگر کلماتی که برای لینک داخلی و لینک خارجی استفاده میکنیم غیر مرتبط با محتوا صفحه لینک شده باشد ، گوگل متوجه می شود و در نهای نمره منفی برای سایت ما تلقی می شود .

مهم تر از همه این که در لینک دهی داخلی بین صفحات و لینک دهی خارجی  نباید بیشتر از حد زیاده روی کنید.لینک خارجی یک نوع چوب دو سر برد است زیرا هم در سئو سایت خود و هم در سئو سایت لینک شونده موثر است . توجه داشته باشید  ، کلمه ای که به صفحه داخلی یا خارجی لینک یا پیوند میدهید به هیچ عنوان نباید مطابق به کلمه کلیدی آن صفحه باشد. 

سئو و بهینه سازی سایت seo

4-عنوان و متن جایگزین عکس در سئو چیست؟

از آنجایی که ربات ها یا خزنده های گوگل قادر به دیدن نیستن و فقط میتوانند محتوا و نحوه چیدمان کد هارا بخوانند باید کلمه یا متنی را مرتبط با محتوای متنی سایت برای عنوان و متن جایگزین عکس در نظر بگیریم تا زمانی که خزنده های گوگل شروع به خواندن متن سایت میکنند متوجه عکس و موضوع عکس ما بشوند .

حالا شاید بگید که خب به فرض که ما برای تمام عکس های سایت مون هم عنوان و هم متن جایگزین گزاشتیم چه فرقی به حال ما میکنه ؟ من میگم صبر داشته باش عزیز تا برات توضیح بدم ، قرار دادن عنوان و متن جایگزین برای عکس باعث میشه که عکس های سایت ما تو نتایج جست و جو در قسمت عکس ها ایندکس بشه و مورد جلب توجه کاربران بگیره و موجب ورود کاربران از طریق عکس بشه در نتیجه ورودی های سایت ما افزایش پیدا میکند. 

5-انتخاب کلمه کلیدی مناسب

همان طور که هرچیزی قاعده و قانون خاص خود را دارد ، کلمه کلیدی نیز شامل قاعده و قانون خاصی  است که باید رعایت شود .کلمه کلیدی در ابتدا باید نسبت به رقابت لینکی کلمات مشابه انتخاب شود ، هرچی رقابت کلمه کلیدی بالاتر باشد ارزش اون کلمه نیز برای سئو و بهینه سازی سایت بیشتر خواهد بود .

کلمه کلیدی مناسب کلمه ای است که نه خیلی کوتاه باشد و نه خیلی بلند باید حد وسط را در نظر گرفت ، به طور مثال یک کلمه کلیدی مناسب باید بین دو تا چهار کلمه باشد اگر کلمه کلیدی بیشتر از چهار کلمه باشد از حالت ترند (پر سرچ) بودن خارج می شود اگر هم کمتر از 2 کلمه باشد نمی تواند در ابتدای کار با سایت های رقیب نمی تواند رقابت داشته باشد و در بین رقبا گم می شود. 

6-تگ عنوان یا تگ title سئو چیست؟

تگ عنوان یا همان تگ title یکی دیگر از مهم ترین عوامل در سئوی داخلی یا سئو on page سایت میباشد که باید در نوشتن آن به شدت وسواس به خرج داد. گوگل در ابتدا تگ عنوان سایت ما را با سایت های دیگر مورد برسی قرار میدهد و هر سایت که تگ عنوان یا تگ title بهتر و جامع تری نوشته باشد نزد گوگل محبوب تر خواهد بود. البته هر تایتل کامل و جامعی دال بر بهتر بودن نمی شود زیرا گوگل تگ عنوان هر سایت را با توجه به محتوای همون سایت مورد برسی قرار می دهد .

چنانچه محتویات تگ عنوان با محتوای سایت مطابقت نداشته باشد اون عنوان یا title اهمیت کمتری برای گوگل خواهد داشت. برای نوشتن یک تگ عنوان مناسب باید از کلمه کلیدی و عنواین مشابه در تگ عنوان استفاده کرد .هشدار : نباید بیشتر از دو بار از کلمه کلیدی در عنوان استفاده کرد و میزان کارکتر مجاز و استاندار برای تگ عنوان بین 45 تا 60 کاراکتر می باشد.

سئو و بهینه سازی سایت seo

7-تگ توضحیات متا سئو چیست ؟

تگ توضحات متا همان طور که از اسمش مشخص است برای توضیح خلاصه ای از کل متن سایت در 100 الی 200 کارکتر می باشد که بتواند در رفع نیاز های فرد جست و جو کننده بهتر عمل کند. امروزه تگ توضحیات متا از نظر گوگل ارزشی ندارد و به آن توجهی نمیکند ، این تگ اصتلاحا deprecate یا منسوخ شده است اما نوشتن آن ضرری ندارد و اگر به صورت صحیح نوشته شود می تواند تا حد زیادی رتبه و لینک سایت شما را بهبود بخشد . اگر تگ عنوان یا تایتل خیلی خوب و جامع ای نوشته اید می توانید تگ توضیحات متا را خالی بگذارید .

گوگل خود توضیحات متا را بر حسب کلمه ای که کاربر مورد جست و جو قرار میدهد از محتوای متنی صفحه پیدا کرده وا جای خالی توضیحات متا را پر می کند. در نوشتن تگ توضیحات متا نباید بیشتر از دوبار از کلمه کلیدی استفاده کرد و کلمات کلیدی را باید با کلمات کوتاه و بلند مهم محتوای سایت تون ترکیب کرده و یک جمله بنویسید که حد اکثر طول آن 160 کاراکتر باشد.برای نوشتن یک تگ توضیحات متا مناسب می توانید کلمه کلیدی خود را درگوگل سرچ کرده و از توضیحات متا دیگر سایت ها ایده بگیرید.

8-تگ های سرتیتر یا هدینگ سئو چیست ؟

تگ های سرتیتر یا هدینگ ، همان عبارت انگلیسی heading tag می باشد که برای استفاده از سرتیترهای مهم و کلیدی استفاده می شود .تگ های سرتیتر 6 نوع دارند که به ترتیب رو به رو h1,h2 ,h3 , h4 ,h5 ,h6 میباشد.همان طور که از اعداد کنار h ها مشخص است تگ h1 اهمیت بیشتری نسبت به تگ های دیگر دارد و باید به عنوان اولین تگ در صفحه و کلمه کلیدی از آن استفاده شود. توجه داشته باشید که ما تنها یک بار می توانیم در هر صفحه از تگ h1 استفاده کنیم زیرا هر صفحه مختص به یک کلمه کلیدی و یک عنوان میباشد ، اما دست ما برای استفاده از تگ های دیگر باز است و محدودیت نیز نداریم اما به شرطی که قانون استفاده از تگ های هدینگ را رعایت کینم .

اگر تگ ها را به عنوان والد در نظر بگیریم ابتدا تگ h1 والد ده ها تگ h2 , و تگ h3 والد ده ها تگ h4 ، و تگ h4 والد ده ها تگ h5 و تگ h5 والد ده ها تگ h6 میباشد که باید تمام این ها به صورت مرتب زیر هم ذکر شود البته استفاده از همه تگ ها در صفحه نیازی نیست چرا که محتوای متنی سایت تایید میکند که کدام تایتل از اهمیت بیشتری برخوردار است و چه نوعی از تگ های هدینگ یا تگ های سرتیتر را می طلبد . بهترین موقعیت برای استفاده از کلمه های کلیدی ، تگ های هدینگ میباشد که اگر نسبت به حجم محتوا بیش از حد از کلمات کلیدی تون در تگ های سر تیتر استفاده کنید صفحه شما نیز پنالتی می شود.

سئو و بهینه سازی سایت seo

9-طراحی سایت واکنشگرا یا responsive در سئو چیست ؟

یکی دیگر مشخصه های سئو ، سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو می باشد . سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو به سایتی گفته می شود که در تمام device ها (موبایل ، تبلت ، کامپیوتر و …) صفحه سایت را به گونه ای نمایش دهد که تمام المان های سایت قابل دسترسی و خوانا باشند . سایت سنجش نمونه بارز یک سایت غیر واکنشگرا است ، چرا؟ چون شما با هر دستگاهی وارد این سایت شوید باید برای انتخاب گزینه ها و المان ها ، صفحه را زوم کنید یا به چپ و راست بکشید . شما می توانید با کلیک راست کردن روی صفحه و رو گزینه inspect کلیک کنید و سایت خود را در دستگاه های مختلف تست کنید که به چه گونه ای نمایش میدهد . گوگل سایت شما را در تمام divice ها تست می کند پس سعی نکنید که از این مرحله ساده بگذرید از همان ابتدا زمان بگذارید و سایت خود را به صورت کاملا واکنشگرا یا ریسپانسیو طراحی کنید به طوری که با تمام دستگاه ها سازگاری داشته باشد.

10-گواهی نامه اس اس ال ssl چیست؟

گواهینامه اس اس ال ssl یه لایه امنیتی است که از به سرقت اطلاعات کاربران را در حین ارتباط با سرور جلوگیری می کند. یکی از اصلی ترین نشانه های فعال بودن گواهی نامه اس اس ال //:https ابتدای دامنه سایت می باشد. نکته: اگر در ابتدای دامنه //:http باشد گواهینامه اس اس ال ندارد و امکان به سرقت رفتن اطلاعات کاربران وجود دارد. چنانچه قصد دارید گواهینامه ssl سایت خود را فعال کنید میتوانید به شرکت ها ارائه دهنده هاست و سرور رجوع کنید.

البته گواهینامه های ssl انواع متفاوتی دارد که شما باید باتوجه به موقعیت سایت خود مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. می توانید گواهینامه ssl را به صورت رایگان برای سایت خود فعال کنید. سایت هایی که دارای ssl می باشند سئو سایت بهتری نسب به دیگر سایت ها دارند . البته این را فراموش نکیند که سئو صد ها مشخصه دارد ، گواهینامه اس اس ال ssl تنها یکی از اون مشخصه ها می باشد.

سئو و بهینه سازی سایت seo

سئو خارجی off page seo

خب جونم براتون بگه سئو خارجی یا سئو off page به فنون و تکنیک هایی می گویند که خارج از صفحه سایت انجام می شود تا راندمان یا نتیجه بهتری از اون صفحه بگیرند سئو خارجی یا سئو off page همانند سئو داخلی مهم است که اگر طبق اصول و استاندارد رعایت شود می تواند لینک شما را در نتایج جستجو تا حد چشمگیری بهبود بخشد .

اما اگر از اون طرف هم توی بهینه سازی خارجی سایت بیش از حد و اندازه زیاده روی کنید گوگل متوجه این تخلف شما می شود و در نهایت سایت شما پنالتی می شود . خب حالا اینکه پنالتی چیه و چیکار میکنه رو بعدا راجببش مفصل صحبت میکنم .

1-شبکه های اجتماعی در سئو خارجی

امروزه شبکه های اجتماعی یا همون فضای مجازی خودمون بخش مهمی از زندگی و کسب و کار افراد را تشکیل میدهد.برخی از شبکه های اجتماعی هستند که اگر شما در اون شبکه ها عضویت داشته باشید و فعالیت تولیید محتوای شما به طوری باشد که منجر به ورود افراد به سایت شما شود ، به ازای هر ورودی از این شبکه های اجتماعی امتیاز یا پوئن مثبتی از طریق گوگل برای سایت شما ثبت می شود.از مهم ترین شبکه های اجتماعی که در سئو سایت تاثیر دارند میتوان به اینستاگرام ، فیسبوک ، توییتر و لینکدین اشاره کرد.

2-بک لینک چیست و چه تاثیری در سئو خارجی

بک لینک لینکی است که از سایت های دیگر به صفحات سایت ما پیوند میشود . خب حالا چجوری میتونیم بک لینک بزنیم؟ بک لینک دو نوع پولی و رایگان دارد ، که شما می توانید از سایت های معتبر بک لینک خریداری نمایید . بک لینک های رایگان در بعضی از مواقع ممکن است مفید و مضر باشد و حالتی مشابه ریسک دارد که به صورت پنجاه ، پنجاه میباشد .

ولی در بیشتر مواقع به علت رعایت اصول و استاندارد ، لینک سایت تا حد چشم گیری افت می کند.بک لینک های دارای زمان بندی ، قیمت و پکیج های متفاوتی می باشد که میتوانید با سرچ عبارت “خرید بک لینک” اطلاعات خوبی راجبه خرید بک لینک کسب کنید.

  • سئو یا بهینه سازی سایت چیست و چه کاربردی دارد؟

    سئو به مجموعه اقداماتی گفته میشود که به موجب بهینه سازی و دیده شدن سایت در دنیای وب در شاخه های مختلف کاری انجام می شود.سئو سایت تنها عامل دیده شدن و شکوفایی کسب و کار شما در گوگل می باشد .

    تولید محتوای متنی چه نقشی در سئو سایت دارد؟

    روزانه هزاران ربات یا خزنده از طرف گوگل مامور به خواندن متن سایت شما هستند .چنانچه با محتوای کپی و بی کیفیت مواجه بشوند برای سایت شما امتیاز منفی تلقی می شود. به جرات میتونم بهتون بگم که مهم ترین عامل سئو و بهینه سازی سایت تولید محتوای متنی می باشد.

    چگونه می توان یک کلمه کلیدی مناسب انتخاب کرد؟

    کلمه کلیدی در ابتدا باید نسبت به رقابت لینکی کلمات مشابه انتخاب شود . کلمه کلیدی مناسب کلمه ای است که نه خیلی کوتاه باشد و نه خیلی بلند باید حد وسط را درانتخاب کلمه کلیدی در نظر گرفت .